Orderdesk medewerker

Vragen over deze vacature? Ik help je graag verder

Sem Haverbusch

Tom’s Modelauto en The Diecast Company zijn toonaangevende namen in de wereld van modelauto’s en miniaturen. We leveren aan winkels, verzamelaars en distributeurs in binnen- en buitenland. Onze passie voor kwaliteit, merken en detail maakt dat we wereldwijd bekendstaan bij echte liefhebbers. Met een snel groeiend assortiment en sterke internationale samenwerkingen bouwen we aan de toekomst van de modelauto-industrie. Ons team in Purmerend is gedreven, nuchter en hecht  en samen zorgen we dat elke klant de perfecte schaalmodellen ontvangt.

Orderdesk medewerker

  • Purmerend
  • HBO, LBO, MBO, WO,
  • €2500 - €2700 per maand
  • Fulltime,

Wat ga je doen?

Als Orderdesk Medewerker (Sales Support) zorg jij dat verkooporders soepel verlopen van klantmail tot uitlevering en ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten.

Je houdt overzicht, communiceert helder en zorgt dat alles omtrent de verkooporder klopt in het systeem.

Je taken:

·        Invoeren, controleren en bevestigen van verkooporders (ERP/webshop).

·        Afstemmen met logistiek over levertijden, spoed- en retourzendingen.

·        Controleren van voorraad voor het vrijgeven van verkooporder, levertijd en prijzen vóór bevestiging.

·        Beantwoorden van klantmails en servicevragen (status, leveringen, retouren).

·        Controleren van prijzen en voorraad vóór bevestiging.

·        Ondersteunen bij rapportages en prijsupdates.

·        Registreren van klantgegevens en contactmomenten in CRM of Excel.

Wat breng jij mee?

We zoeken een collega die nauwkeurig werkt, graag contact heeft met klanten telefonisch of per mail en goed overzicht houdt in een drukke werkomgeving en affiniteit heeft met voorraad artikelen en prioriteiten stellen.

Jij hebt:

  • 1-3 jaar ervaring in een soort gelijke functie
  • MBO-niveau (administratief, commercieel of logistiek).
  • Ervaring met orderverwerking of klantenservice (in B2C en B2B-omgeving).
  • Goede kennis van Nederlands en Engels (schriftelijk) en Duits is een Pre
  • Ervaring met Excel en bij voorkeur ERP of webshopbeheer.
  • Een positieve houding, vrolijk, klantgericht, collegiaal en oplossingsgericht.

Wat haal jij eruit?

Uiteraard ontvang jij een salaris conform de cao Beroepsgoederenvervoer. Voor deze functie komt dat neer op maximaal €2700,- per maand. Werk je in ploegen en/of nachtdiensten? Dan wordt dit rijkelijk beloond met een ploegentoeslag. Maar net zo belangrijk als een goede beloning, is een fijne werksfeer. Daarom zijn persoonlijke aandacht en oprechte waardering factoren die wij altijd meenemen in de screening van een (nieuwe) opdrachtgever. Jouw wensen en doelstellingen zijn overigens minstens zo belangrijk. Want pas als we aan jouw ideale plaatje voor een nieuwe baan kunnen voldoen, vinden we de perfecte match tussen jou en een opdrachtgever. Maak dus kenbaar hoe jouw ideale baan eruitziet, dan vinden wij ‘Jouw Betere Baan’!  

 

Heb je om- of bijscholing nodig (denk bijvoorbeeld aan Code 95 of een heftruckcertificaat)? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. De academie van Logistic Force is de grootste praktijkopleider van Nederland. Wij denken graag mee over jouw ontwikkeling en investeren daar ook in. Heb je nog meer ambities? Dan zijn er meer dan voldoende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.

Orderdesk medewerker

  • Purmerend
  • HBO, LBO, MBO, WO,
  • €2500 - €2700 per maand
  • Fulltime,

Solliciteer Direct

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Wist je dat: kandidaten die vertellen waarom zij geschikt zijn voor deze baan hebben 35% meer kans om direct uitgenodigd te worden voor een sollicitatiegesprek
Max. bestandsgrootte: 10 MB.

Klaar voor jouw betere baan?

Sem Haverbusch Logistic Force Purmerend 088 - 560 40 24 purmerend@logisticforce.nl

Sollicitatieproces

Stap 1: Reageren

Staat jouw ideale baan tussen de vacatures? Mooi! Tijd om te solliciteren! Ben je op zoek maar staat de ideale vacature er (op dit moment) niet bij? Stuur ons je CV met motivatie, een linkje naar je Linkedin profiel is natuurlijk ook prima! Je ontvangt altijd een antwoord terug.

Neem contact op met een vestiging in de buurt

Stap 2: Kennis maken

Achter de schermen gaan we al voor je op zoek naar een passende baan. Vaak bellen we even om al op korte termijn het een en ander door te kunnen spreken. Maar om écht een goed beeld te krijgen bij jou en jouw betere baan, nodigen we je graag uit voor een gesprek op 1 van onze locaties. Daar nemen we goed de tijd om alles door te spreken zodat wij voor jou op pad kunnen.

Bekijk de gezichten die je tegen kunt komen

Stap 3: We stellen je voor

Bewapend met jouw CV gaan we op pad naar (vaak) verschillende opdrachtgevers om jou voor te stellen. Of juist bij slechts 1 van die opdrachtgevers als jouw wensen zo specifiek zijn. We maken ons hard om het maximale er voor jou uit te halen.

Stap 4: Op gesprek bij jouw nieuwe werkgever?

Niet altijd is deze stap nodig maar veel van onze opdrachtgevers waarderen het wanneer ook zij de kans krijgen met jou in gesprek te gaan. Daar is verder niets spannends aan, niets om je zorgen over te maken! Wel een beetje spannend? We helpen je al te graag met de voorbereidingen. Samen komen we er wel!

Stap 5: Je nieuwe baan

Het moment is daar! Je gaat starten aan je nieuwe baan: Jouw Betere Baan! Dat betekent niet dat de samenwerking stopt, ook gedurende de plaatsing houden we nauw contact en bespreken jouw toekomst regelmatig. Zit je op je plek? Heb je interesse om jezelf verder te ontwikkelen met een opleiding? The sky is the limit.

Lees hier de verhalen van jouw voorgangers