Administratief medewerker in Dreumel

Vragen over deze vacature? Ik help je graag verder

Tamara van Rijsewijk

Ter versterking van ons team bij onze klant in Dreumel zijn wij op zoek naar een nauwkeurige en proactieve administratief medewerker. Je speelt een belangrijke rol in het soepel laten verlopen van de dagelijkse administratieve processen.

Onze klant is een professionele transportpartner, sinds 1992 actief in (inter)nationaal zeecontainertransport, gevaarlijke stoffen, buitenmaatse ladingen, op- en overslag en douaneformaliteiten. Ze bieden slimme logistieke oplossingen die passen bij de behoeften van hun klanten.

Administratief medewerker in Dreumel

  • dreumel
  • MBO,
  • €14,98 - €16,2 per maand
  • Fulltime,

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen van de dagelijkse administratie
  • Verwerken van inkomende en uitgaande documenten
  • Onderhouden van contact met klanten, leveranciers en interne teams
  • Werken met diverse digitale systemen en webportals
  • Bijhouden van dossiers, facturen en andere administratieve gegevens
  • Assisteren bij logistieke en douaneprocessen waar nodig

Wat breng jij mee?

  • Praktische PC-vaardigheden en bekend met Outlook en internet
  • Nauwkeurig en gestructureerd kunnen werken
  • Goed overzicht kunnen houden en prioriteiten kunnen stellen
  • Proactief en flexibel ingesteld
  • Affiniteit met logistiek is een pré
  • Geen zware ervaring vereist; ook starters zijn welkom

Wat haal jij eruit?

  • Een klein, gezellig team waarbij iedereen in één ruimte werkt
  • Mogelijkheid om het vak te leren en door te groeien
  • Salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring, met verloning om de 4 weken

Administratief medewerker in Dreumel

  • dreumel
  • MBO,
  • €14,98 - €16,2 per maand
  • Fulltime,

Solliciteer Direct

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Wist je dat: kandidaten die vertellen waarom zij geschikt zijn voor deze baan hebben 35% meer kans om direct uitgenodigd te worden voor een sollicitatiegesprek
Max. bestandsgrootte: 10 MB.

Klaar voor jouw betere baan?

Tamara van Rijsewijk Logistic Force Tiel 088 - 560 40 12 tiel@logisticforce.nl

Sollicitatieproces

Stap 1: Reageren

Staat jouw ideale baan tussen de vacatures? Mooi! Tijd om te solliciteren! Ben je op zoek maar staat de ideale vacature er (op dit moment) niet bij? Stuur ons je CV met motivatie, een linkje naar je Linkedin profiel is natuurlijk ook prima! Je ontvangt altijd een antwoord terug.

Neem contact op met een vestiging in de buurt

Stap 2: Kennis maken

Achter de schermen gaan we al voor je op zoek naar een passende baan. Vaak bellen we even om al op korte termijn het een en ander door te kunnen spreken. Maar om écht een goed beeld te krijgen bij jou en jouw betere baan, nodigen we je graag uit voor een gesprek op 1 van onze locaties. Daar nemen we goed de tijd om alles door te spreken zodat wij voor jou op pad kunnen.

Bekijk de gezichten die je tegen kunt komen

Stap 3: We stellen je voor

Bewapend met jouw CV gaan we op pad naar (vaak) verschillende opdrachtgevers om jou voor te stellen. Of juist bij slechts 1 van die opdrachtgevers als jouw wensen zo specifiek zijn. We maken ons hard om het maximale er voor jou uit te halen.

Stap 4: Op gesprek bij jouw nieuwe werkgever?

Niet altijd is deze stap nodig maar veel van onze opdrachtgevers waarderen het wanneer ook zij de kans krijgen met jou in gesprek te gaan. Daar is verder niets spannends aan, niets om je zorgen over te maken! Wel een beetje spannend? We helpen je al te graag met de voorbereidingen. Samen komen we er wel!

Stap 5: Je nieuwe baan

Het moment is daar! Je gaat starten aan je nieuwe baan: Jouw Betere Baan! Dat betekent niet dat de samenwerking stopt, ook gedurende de plaatsing houden we nauw contact en bespreken jouw toekomst regelmatig. Zit je op je plek? Heb je interesse om jezelf verder te ontwikkelen met een opleiding? The sky is the limit.

Lees hier de verhalen van jouw voorgangers