Communicatieve en sociale vaardigheden

Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten en opdrachtgevers. Communicatie is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs, collega's en hun leidinggevenden.

Voor wie

Chauffeurs en leidinggevenden die regelmatig in contact met klanten en collega’s komen.

Resultaat

De cursist heeft een representatieve houding naar klanten en maakt duidelijke afspraken met collega's.

Examen

Na afloop wordt geen examen afgenomen. Deelnemers krijgen een getuigschrift van Logistic Force Academy als bewijs van deelname.

Inhoud van de cursus

Representativiteit en beroepshouding, Klantbenadering, Commercieel gedrag, Klachtafhandeling, Mondelinge en schriftelijke communicatie, Omgaan met stresssituaties

Kosten: € 125,00 p.p. (excl. BTW)

De prijzen zijn inclusief lesmateriaal, bewijs van deelname, exclusief BTW en CCV registratiekosten van € 20,00 p.p.p.d.

SOOB subsidie:
Vraag naar de mogelijkheden
Tijd:
1 dag (7 uur code 95)

Vragen over deze opleiding of wilt u deze graag exclusief aanbieden aan uw personeel?

Neem contact op met uw Logistic Force vestiging of gebruik de contactgegevens aan de rechterzijde van deze pagina. We bespreken maar al te graag de mogelijkheden!